Per-Arne Örnberg välkomnas i Kopperskyrkan

Denna text publicerades första gången den 2017-03-16. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Under perioden april till juni kommer Per-Arne Örnberg att arbeta som vakanspastor på 35% i församlingen. Första tillfället vi träffar honom blir på Vårfesten den 1 april då vi också får välkomna honom. Per-Arne har arbetat som pastor i flera församlingar inom missionskyrkan och equmeniakyrkan. De senaste åren har Per-Arne arbetat med etik och värdegrundsfrågor för företag och organisationer. Per-Arne har familj och bor med sin hustru i Trollhättan.

Vi önskar Per-Arne välkommen till Kopperskyrkan och vid vårfesten den 1 april har vi möjlighet att göra det mer direkt.